Hitman 3

نمرات بازی Hitman 3 از نگاه سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش میانگین نمرات بازی Hitman 3 از نگاه سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و شاهد عملکرد عالی سومین نسخه از سه‌گانه جدید هیتمن هستیم.

Hitman 3 یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک مخفی‌کاری می‌باشد که توسط آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) ساخته و منتشر شد. این بازی در ژانویه سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و گوگل استادیا منتشر می‌شود. این بازی هشتمین قسمت و سومین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های هیتمن به‌شمار می‌رود و همانند سری قبل در شش مکان برگزار می‌شود که یکی از این مکان‌ها دبی می‌باشد. در ادامه می‌توانید نمرات بازی Hitman 3 از نگاه بعضی سایت‌های معتبر دنیا مشاهده کنید.

VG247:100

به‌صورت جداگانه نگاه کنیم، هیتمن 3 به‌واسطه‌ی متنوع بودن کارهایی که می‌توانید انجام دهید، ارزشمند است. این در حالی است که اگر به‌صورت کلی نگاه کنیم، سه‌گانه World of Assassination را می‌توان یکی از کامل‌ترین و بهترین سه‌گانه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی دانست. بازی به‌خوبی پایانی برای مامور ۴۷ را به‌تصویر می‌کشد؛ حداقل درشرایط فعلی. ازطرفی بسیار هیجان‌زده هستم تا ببینم IO Interactive بازی جیمز باند را به چه شکل توسعه خواهد داد. شاید در ماه ژانویه قرار داشته باشیم، اما با اطمینان می‌گویم که Hitman 3 یکی از بازی‌های مورد علاقه در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

IGN:90

ارائه رضایت بالا، عمیق و ارزش تکرار بسیار بالا. هیتمن 3 یک نسخه بسیار خوب از یک مجموعه ویژه شرکت IO Interactive است. پایه و اساس بازی همان مواردی است که در نسخه ۲۰۱۶ شاهد آن بودیم، اما نقشه‌ها و محیط‌های بسیار خوب این نسخه عاملی است که این سه‌گانه را ارزشمند کرده است.

PC Games:90

پایان فوق‌العاده برای این سه‌گانه. البته می‌توانید شکایت کنید که فقط شش مکان جدید وجود دارد. همچنین متأسفانه هیچ ماموریت جدیدی برای Sniper Assassin نتوانسته است به بازی ورود کند. با این وجود، شما می‌توانید مدت زمان باورنکردنی را در حالت‌های مختلف بازی سپری کنید. همچنین فرصت‌های جدیدی را کشف کنید که شما را به قتل کامل نزدیک می‌کند.

Gamespot:90

نکته خوب مجموعه هیتمن، طراحی مراحل، موارد خلاقانه، تجربه‌ای که ارائه می‌دهد و گشت‌وگذار در جهان بازی است که این موارد در Hitman 3 نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. این نسخه پرونده سه‌گانه را بسیار هوشمندانه و به‌واسطه وقایعی که از قبل رخ داده، به سرانجام می‌رساند. همچنین برای کاربرانی که خواهان استاد شدن در مراحل و کسب تجربه‌ای کامل هستند، بازی بسیار ارزشمند بوده و پاداش خوبی را ارائه می‌دهد.

GameStar:84

برای من، این لایحه (به استثنای داستان) کاملاً کار میکند. در Hitman 3 ، من در هنگام اجرا تله‌های تلخ و بی‌نقص چیزهای زیادی برای پازل، فریب، ترور و خنده دارم که احتمالاً هفته‌های زیادی را با بازی سپری خواهم کرد.

Comicbook.com:70

Hitman 3 بازی ای نیست که من آن را بد بدانم. اما برای شگفت‌زده کردن من کار زیادی نکرده است. بیشتر شبیه یک دنباله تکراری است تا دنباله‌ای با مکانسیم و گیم‌پلی جدید. هنوز هم، حتی با داشتن یکسری اشکالات، می‌توان گفت که هیتمن 3 فقط یک بازی است که با گذشت زمان رشد می‌کند و بهتر می‌شود.

میانگین نمرات این بازی از نگاه سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک تا کنون با 43 نقد 88 است.

همچنین بخوایند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا