Mortal Kombat 11

ندررلم پشتیبانی از Mortal Kombat 11 را به دلیل تمرکز روی پروژه‌ی بعدی پایان می‌دهد

استودیو بازی‌سازی NetherRealm به صورت رسمی در توییتر اعلام کرد، به دلیل تمرکز روی پروژه‌ی جدید خود به پشتیبانی از بازی Mortal Kombat 11 خاتمه می‌دهد.

از زمان عرضه Mortal Kombat 11 توسط استودیو ندررلم در سال 2019، این بازی از محتوای پس از عرضه‌ی خوب و جذابی برخوردار بوده است که این محتوا شامل کارکترهای جدید از جمله Rain ،Mileena ،Rambo ،Fujin ،Robocop ،Sheeva ،The Joker ،Terminator T-800 و گسترش کامل خط داستانی بازی با انتشار بسته‌ی الحاقی با نام Mortal Kombat 11: Aftermath و البته انتشار بازی مورتال کامبت آلتیمیت می‌شد. با این ‌حال اکنون پس از ۲ سال انتشار محتویات پس از عرضه‌ی گوناگون به نظر می‌رسد که این بازی مبارزه‌ای خشن آماده‌ی استراحت است.

استودیو ندررلم اخیراً از طریق صفحه رسمی مورتال کامبت در توییتر تأیید کرده است که پشتیبانی از Mortal Kombat 11، از جمله بسته‌های الحاقی و کارکترهای مهمان به پایان رسیده است. این استودیو دلیل این امر را تمرکز روی توسعه‌ی پروژه‌ی جدید خود اعلام کرد. ترجمه‌ی متن توییتر استودیو ندررلم به شرح زیر است:

استودیوی ندررلم اکنون روی پروژه‌ی بعدی خود تمرکز می‌کند و پس از ۲ سال انتشار بسته‌های الحاقی محتوی کاراکترها برای بازی Mortal Kombat 11 پشتیبانی از آن به پایان رسیده است.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که پروژه‌ی بعدی استودیوی ندررلم دقیقاً چه خواهد بود و کسی نمی‌تواند با اطمینان از آن سخن بگوید. بسیاری بر این باورند که Injustice 3 در دست ساخت است، ولی احتمال آن نیز وجود دارد که توسعه‌دهندگان یک پروژه‌ی کاملاً جدید را شروع کرده باشد. هرچه که باشد، می‌توان اطمینان داشت که پروژه‌ی بعدی استودیوی ندررلم ارزش صبر طرفداران را خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا