کلاس‌های مختلف Battlefield 2042

کلاس‌های مختلف Battlefield 2042 با انتشار تریلر جدید معرفی شدند

کلاس‌های مختلف Battlefield 2042 در با انتشار تریلر جدید در صفحه‌ی رسمی توییتر این بازی معرفی شدند. در این ویدیو، گیم‌پلی چهار اسپشالیست به نمایش درآمد.

استودیو بازی‌سازی DICE گیم‌پلی جدیدی با محوریت کلاس‌های مختلف Battlefield 2042 را از طریق اکانت رسمی توییتری این بازی منتشر کرد که در آن گیم‌پلی چهار اسپشالیست، ویژگی‌ها هر یک از آن‌ها، نقش‌های هر شخصیت و مبارزات هیجان‌انگیزی به نمایش درآمد. اولین کلاس، کارکتر وبستر مَکِی (Webster Mackay) است که یک اسپشالیست Assault به حساب می‌آید و از Grappling Hook برای غفل‌گیر کردن دشمنان و صعود به ارتفاعات استفاده می‌کند. او همچنین دارای ویژگی Nimble است که باعث افزایش چالاکی و چابکی هنگام استفاده از مواردی مثل زیپلاین‌ می‌شود.

کلاس بعدی، کارکتر ماریا فالک (Maria Falck) است که مجهز به یک پیستول مخصوص به اسم S21 Syrette است که نوار سلامت خودتان و هم‌تیمی‌ها را بازیابی می‌‌کند. بنابراین وی در تیم به عنوان کلاس ساپورت یا همان پشتیبان شناخته می‌شود. همچنین قابلیت Combat Surgeon به او این امکان را می‌دهد تا هم‌تیمی‌های کشته شده را زنده کند. این در حالی است که کارکتر بوریس (Boris) اسپشالیست کلاس Engineer که از یک Turret به اسم SG-36 استفاده که به کمک آن می‌تواند دشمنان را شناسایی کند. او این ویژگی را دارد تا زمانی که در کنار Turret کاشته شده خود قرار گرفته، بتواند دقت تیراندازی آن را افزایش دهد.

آخرین کلاس نمایش داده شده، ویکوس ون ملقب به Casper است که یک اسپشالیست کلاس Recon است. او یک اسنایپر است که به واسطه‌ی پهپاد OV-P می‌تواند محل قرارگیری دشمنان را شناسایی و اختلال‌های الکترونیکی را از بین ببرد. همچنین قابلیت خاص این کلاس به او اجازه می‌دهد تا خطرهای نزدیک به خود را شناسایی کند. 

بازی Battlefield 2042 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر ماه) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر عرضه شده از کلاس‌های مختلف Battlefield 2042 در لینک یوتوب مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا