گیم‌پلی Far Cry 6

گیم‌پلی Far Cry 6 روی ایکس‌باکس سری ایکس به نمایش گذاشته شد

به‌تازگی، یوبیسافت ویدیویی طولانی از گیم‌پلی Far Cry 6، روی ایکس‌باکس سری ایکس منتشر کرد که در منطقه El Este از شهر یارا جریان دارد.

در جریان جدیدترین استریم Ubisoft News Playes، استودیو یوبیسافت با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی Far Cry 6، از نسخه ایکس‌باکس سری ایکس این بازی رونمایی کرد. در این ویدیو Dani Rojas و Chaos (از کارکترهای بازی) را می‌بینیم که در منطقه El Este واقع در شهر یارا، وارد اردوگاه دشمن می‌شود و بین آن‌ها درگیری مسلحانه شکل می‌گیرد. در این ویدیو اتفاقات زیادی وجود دارد که نیاز به توضیح دارد، برای مثال اینکه Antón Castillo چگونه گیاهان موجود در منطقه را با مواد شیمیایی خاص اسپری می‌کند که باعث اشتعال شدید شوند یا چگونه برای نجات زندانیان با چتر نجات بر روی یک کشتی باری فرود می‌آید. شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی Far Cry 6 را در لینک یوتوب مشاهده کنید.

بر اساس طلاعات منتشر شده حالت Co-op برای کل بازی (تمامی مراحل اصلی و فرعی) پشتیبانی می‌شود و بازیکنان می‌تواند مراحل داستانی را نیز همراه‌ با دیگر دوستان‌ خود تجربه کنند. در این بین بازیکنان میزبان در طی بازی از پیشرفت‌های داستانی و انجام مراحل برخوردار می‌شوند، اما بازیکنان میهمان از آیتم‌‌ها و و تجهیزات جمع‌آوری شده برای پیشرفت فردی خود استفاده می‌کنند. تیم سازنده امیدوار است تا در آینده بتواند پشتیبانی از فناوری کراس‌پلی یا بازی بین پلتفرمی را نیز در بخش کوآپ بازی اضافه کند. جالب است بدانید، نوید خاوری، کارگردان روایت بازی، نیز معتقد است این بازی قابلیت کراس‌پلی خواهد داشت (هرچند توضیحات بیشتری لازم است). شخصی‌سازی بخش HUD یا همان رابط کاربری بازی نیز در بازی Far Cry 6 وجود خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند براساس سلیقه خود موارد غیرضرروی مانند مینی‌مپ یا نوار سلامتی بالای سر دشمنان را از تنظیمات بازی غیرفعال کنند.

بازی Far Cry 6 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا