ما معتقدیم که اپل آیفون 11 را در این روز معرفی خواهد کرد

ما معتقدیم که اپل، آیفون 11 را در این روز معرفی خواهد کرد

اگر هر سال اپل بخواهد مردم را نسبت به آیفون ها بعدی سوق دهد، باید چیز هبجان انگیزی روانه بازار کند. همین امر به ویژه در مورد امسال صادق است.

با کاهش فروش 12٪ آیفون در سه ماهه مالی امسال، انتظار می رود سود شرکت به 9.6 میلیارد دلار کاهش یابد و بیشتر افراد آیفون خود را با یک گوشی اندرویدی تعویض کنند. این شرکت باید اطمینان حاصل کند که آیفون ۱۱ ، ۱۱R و ۱۱ Max (یا هر آنچه که نام آن ها باشد) به اندازه کافی قانع کننده باشند، تا مشتریان جدید را جذب و مشتریان فعلی را به روز کنند.

بنابراین چه زمانی اپل آیفون ها 2019 را به طور رسمی اعلام خواهد کرد؟

این شرکت هنوز هیچ دعوت نامه ای را برای رویداد آیفون ارسال نکرده است، اما بر اساس سال های گذشته، پیش بینی می کنیم اپل آیفون ها بعدی را در سه شنبه 10 سپتامبر رونمایی کند. به خاطر داشته باشید که این فقط یک حدس و تحلیل است و ما هیچ منبع موثقی نداریم که این تاریخ را تایید کند، خود اپل نیز، به درخواستی برای اظهار نظر در این مورد پاسخ نداده است. با این وجود چند دلیل وجود دارد که احتمالاً این تاریخ درست است. طی هفت سال گذشته اپل آیفون ها را یا در اولین دوشنبه ماه سپتامبر یا هفته بعد، معرفی کرده است. در گذشته، تعطیلات ایالات متحده در 3 سپتامبر یا قبل از آن اتفاق می افتاد و هفته بعد اپل آیفون خود را اعلام می کرد. هنگامی که روز کاری در تاریخ 5 سپتامبر یا بعد از آن اتفاق می افتاد، مانند سال 2015 و 2016، اپل چهارشنبه بعد (دو روز بعد) آیفون را اعلام می کرد. نمودار زیر را مشاهده کنید:

تاریخ معرفی و انتشار iphone اپل (2018-2012)
مدل تاریخ معرفی تاریخ انتشار
iPhone XS/XS Max (2018) Wednesday, Sept. 12 Friday, Sept. 21
iPhone 8/8 Plus (2017) Tuesday, Sept. 12 Friday, Sept. 22
iPhone 7/7 Plus (2016) Wednesday, Sept. 7 Friday, Sept. 16
iPhone 6S/6S Plus (2015) Wednesday, Sept. 9 Friday, Sept. 25
iPhone 6/6 Plus (2014) Tuesday, Sept. 9 Friday, Sept. 19
iPhone 5S (2013) Tuesday, Sept. 10 Friday, Sept. 20
iPhone 5 (2012) Wednesday, Sept. 12 Friday, Sept. 21

 

امسال، ، روز دوشنبه 2 سپتامبر روز کارگر است. با در نظر گرفتن الگو، اپل آیفون ها جدید خود را روز سه‌شنبه یا چهارشنبه معرفی خواهد کرد: 10 سپتامبر یا 11 سپتامبر. هر دو تاریخ با این الگوی مطابقت دارد، اما از آنجا که در 11 سپتامبر چرخه خبری وجود دارد، اپل به دلایل واضح از آن اجتناب می کند. ما تاریخ 10 سپتامبر را محتمل تر می دانیم. ما همچنین پیش بینی می کنیم، مقدمات آن در روز جمعه 13 سپتامبر آغاز خواهد شد. همچنین این تاریخ با تاریخ عرضه و حمل و نقل در فروشگاه ها همخوانی دارد، که انتظار می رود هر دو در جمعه 20 سپتامبر سقوط کنند. در طی هفت سال گذشته، می توانستید آیفون ها پرچمدار معمولی را در روز جمعه، حدود هفته سوم از ماه سپتامبر و حدود یک هفته و نیم پس از آنکه اپل آنها را به طور رسمی معرفی کرد، خریداری کنید. iphone ها ویژه ، مانند iPhone XR ، iPhone X و iPhone SE در جدول زمانی خاص خود عرضه شدند. از آنجا که iPhone XR در ماه اکتبر موجود شد، احتمال اینکه iPhone 11R در ماه اکتبر در دست کاربران باشد، نیز وجود دارد. ما معتقدم که اپل iphone 11 جدید خود را در تاریخ 10 سپتامبر معرفی خواهد کرد، و پیش نمایش ها در 13 سپتامبر و حمل و نقل از 20 سپتامبر شروع می شود. باز هم می گوییم، بدون تأیید اپل، این ها فقط یک سری پیش بینی هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا