Reels

آدام موسری هنوز از قابلیت Reels اینستاگرام راضی نیست

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، از قابلیت Reels که به طور اختصاصی برای رقابت با تیک‌تاک ایجاد شده است، راضی نبوده و قصد ایجاد تغییرات چشمگیری در آن دارد. موسری امروز در مصاحبه‌ای با رسانه ورج در مورد این مسائل به گفت‌وگو پرداخته است.

آدام موسری اظهار داشت: “من هنوز از آن [قابلیت Reels] راضی نیستم. ما از نظر میزان اشتراک‌گذاری ویدیوهای ضبط شده توسط این قابلیت و تعدادی کاربرای که آن استفاده می‌کنند در حال رشد هستیم. اما ما یک راه طولانی در پیش داریم‌ و باید صادقانه بگویم که تیک‌تاک از ما بهتر است.” وی ادامه داد، در حال حاضر تیم باید تمرکز خود را معطوف جنبه‌های اساسی و بنیادی کند و درصدد ایجاد تمایز نسبت به سایر پلتفرم‌ها برنیاید. وی به طور خاص از ابزارهای خلاقانه تیک‌تاک مانند فیلتر‌ها و جلوه‌های بصری که سبب ایجاد الگوهای رفتاری ویدیویی جدید می‌شوند، به عنوان قابلیت‌هایی اکه اینستاگرام در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت آنها ندارد. اما درنهایت باید امکان دسترسی به آنها در این بستر فراهم شود، نام می‌برد. او می‌گوید: “من فکر می‌کنم ما با تمرکز خود را معطوف ساخت ابزارهای قدرتمند و خلاقانه‌ای کنیم که لزوما سبب ایجاد یک الگوی رفتاری ویدیویی نمی‌شوند، بلکه می‌توانند برای افرادی که خلاقیت بیشتری از ما داشته و برای گذران زندگی خود محتوای بصری تولید می‌کنند، امکان تولید محتوایی خاص و پربازدید‌ترین را فراهم ‌کند. همچنین در پلتفرم اینستاگرام نیز بین درگیری‌هایی بین قالب‌های مختلف ویدیویی مشاهده می‌شود. موسری می‌گوید “اکثر مردم” تفاوت ویدیوهای بارگذاری شده در اینستاگرام و قالب IGTV را نمی‌دانند. این فرمت از سال 2018 و به منظور سهولت در بارگذاری ویدیوهای طولانی در این بستر ایجاد شده است.

وی افزود: “احتمالا تفاوت میان دو فرمت مورد بحث برای کاربران بسیار اندک به نظر می‌رسد. بنابراین ما به دنبال راهی به منظور ساده‌ و یکسان‌سازی بستر اینستاگرام از جمله IGTV هستیم. زیرا سال گذشته تغییرات زیادی در بستر ما ایجاد شده است. من فکر می‌کنم امسال باید تمرکز خود را معطوف سادگی کنیم.” این لحن بیان کاملا با زمانی که اینستاگرام قالب ویدیویی جدید خود را راه‌اندازی و آنرا “آینده یدیو” خواند، متفاوت است. در اینجا می‌توانیم به موفقیت سریع تیک‌تاک اشاره کنیم که در سال 2018 برای طیف گستره‌ای از کاربران ناشناخته بود. اما اکنون به محرک جامعه انسانی در زمینه مکالمه، الگوهای رفتاری و رقص‌های همه‌گیر تبدیل شده است. موسری بیان می‌کند ویدیوهای IGTV ،Reels و محتوای بصری به اشتراک گذاشته شده از طریق Grid به یک شفاف و یکسان‌سازی احتیاج دارند که این موضوع باتوجه به برنامه‌های جدید این پلتفرم برای ایجاد یک قالب مشترک کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید:

اینستاگرام بخش جدیدی با عنوان “پست‌های پیشنهادی” را به پلتفرم خود افزود

اینستاگرام تلاش می‌کند تا با راه‌اندازی REELS ، کاربران را از تیک‌تاک دور نگه دارد

اینستاگرام دکمه آزار‌دهنده IGTV را رها می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا