پلی‌استیشن 5

آپدیت جدید پلی‌استیشن 5 امکان ذخیره‌سازی فایل بازی‌ها را در هارد اکسترنال را به شما می‌دهد

اولین بروزرسانی نرم‌افزاری کنسول پلی‌استیشن 5 تا مدتی دیگر منتشر خواهد شد و به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های خود را روی حافظه اکسترنال ذخیره کنید.

اولین بروزرسانی مهم نرم‌افزاری سیستم برای کنسول پلی‌استیشن 5 در جهان تا فردا منتشر می‌شود و با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی همراه است. یکی از این ویژگی‌ها امکان ذخیره‌سازی بازی‌های PS5 در هارد اکسترنال سازگار با کنسول است. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید بازی‌های PS5 خود را از حافظه داخلی کنسول خود به هارد اکسترنال منتقل کنید. این یک روش عالی برای افزایش قابلیت‌های ذخیره‌سازی کنسول PS5 شما است و هنگامی که آماده بازی هستید می‌توانید بازی‌های PS5 خود را به صورت یکپارچه در حافظه داخلی کنسول کپی کنید. نصب مجدد بازی‌های PS5 از هارد اکسترنال سریعتر از بارگیری مجدد یا کپی کردن آن‌ها از دیسک است.

از آنجا که بازی‌های پلی‌استیشن 5 برای بهره‌گیری از سرعت فوق‌العاده هارد SSD کنسول طراحی شده‌اند، بنابراین عناوین PS5 را نمی‌توان مستقیماً از طریق هارد اکسترنال بارگیری کرد. با این حال، بازی‌هایی که به حافظه داخلی انتقال یا کپی می‌کنید در صورت لزوم به طور خودکار بروز می‌شوند علاوه بر این، می‌توانید هرکدام حالت‌های بازی را که می‌خواهید نصب کنید. (مانند کمپین یا چند نفره)

با آپدیت جدید از حالا به بعد گیمرهای ‌پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 می‌توانند درکنار یکدیگر از قابلیت Share Play بهره ببرند. بازیکنان PS4 و PS5 اکنون می‌توانند هنگام گفتگو در پارتی‌ها، بازی را با هم به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که کاربران کنسول PS5 می‌توانند به دوستان خود در کنسول‌های PS4 اجازه دهند صفحه بازی او را مشاهده کنند و یا حتی بازی‌های PS5 را از طریق Share Play امتحان کنند و بالعکس. همچنین بازی‌های کواپ دیگر به‌سادگی با همین روش قابل اجرا هستند. مثلا بازیکن موقع تجربه‌ی بازی روی پلی‌استیشن 4 خود با Share Play اجازه می‌دهد که دوست او در پلی‌استیشن 5 وظیفه‌ی کنترل شخصیت دوم را برعهده بگیرد. علاوه‌بر این، می‌توانید اعلان‌ها را برای هر یک از طرفین که در آن هستید روشن یا خاموش کنید.

لایبری (کتابخانه) بازی را سفارشی کنید. امکان جستجو در لایبری یا پنهان کردن بازی‌ها از دید دیگران از ویژگی‌هایی است که در این آپدیت اضافه می‌شود. همچنین یافتن محتوا و شخصی‌سازی نمای لایبری بازی‌ خود آسان‌تر شده است. در ادامه شما می‌توانید بزرگنمایی صفحه را متناسب با موارد دلخواه خود از منوی Setting کنسول تنظیم کنید. قابلیت‌های نرم‌افزار موبایل پلی‌استیشن و میزان هماهنگی آن با کنسول پلی‌استیشن 5 نیز با عرضه‌ی آپدیت جدید افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا