نینتندو سوییچ

احتمالاً نسخه‌ی قدرتمندتر نینتندو سوییچ دارای نمایشگر 7 اینچی و OLED خواهد بود

طبق توییت منتشر شده از Takashi Mochizuki از نشریه بلومبرگ نسخه‌ی قدرتمندتر نینتندو سوییچ دارای نمایشگر 7 اینچی و OLED خواهد بود.

نینتندو سوییچ اکنون بیش از 4 سال است که عرضه شده است و یک موفقیت بزرگ برای شرکت نینتندو به حساب می‌آید. همچنین شایعاتی درباره نسخه جدید نینتندو سوئیچ وجود دارد که نسخه جدید آن بیش از اینکه به‌عنوان یک کنسول نسل جدید برای پلتفرم نینتندو مطرح باشد، یک نسخه بهبودیافته از کنسول فعلی این شرکت است که از نظر سخت‌افزاری پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. خب، هنوز هیچ چیز رسمی در مورد این دستگاه وجود ندارد، اما امروز شایعات بیشتری مطرح شده است، از جمله شایعاتی که نشان می‌دهد به زودی این کنسول عرضه خواهد شد.

تاکاشی مچیزوکی از نشریه بلومبرگ گزارش جدیدی درباره این Nintendo Switch Pro منتشر کرد. این تا حدود زیادی مطابق شایعات قبلی است که ما شنیده‌ایم، برای مثال، این کنسول توان اجرای بازی‌ها را با رزولوشن 4K را دارد و این‌بار از یک نمایشگرد OLED در آن استفاده خواهد شد. Mochizuki جزئیات را دقیق‌تر می‌کند و می‌گوید این نسخه از نینتندو سوییچ دارای صفحه نمایش 7 اینچی است و همچنان دارای رزولوشن 720p است. وی همچنین گفت که تولید انبوه این دستگاه می‌تواند از اوایل ماه ژوئن (خرداد ماه) آغاز شود، که نشان می‌دهد که تا تعطیلات پایان سال ۲۰۲۱، می‌توانیم شاهد عرضه این کنسول به بازار باشیم.

مثل همیشه گزارش‌هایی از این دست را ما باید جزو شایعات طبقه‌بندی کنیم، اما بلومبرگ و موچیزوکی در گذشته قابل اعتماد بوده‌اند و او در واقع اولین کسی بود که از نسخه‌ی Nintendo Switch Lite که فقط در آن سخت‌افزار نینتندو سوییچ دست‌خوش تغییر شده بود، صحبت کرده بود. در این مرحله ابهامات زیادی در مورد نسخه‌ی نینتندو سوئیچ پرو وجود دارد و نینتندو در گذشته نیز بارها سابقه ارتقاء سخت‌افزاری کنسول‌های خود و عرضه مجدد آن‌ها به بازار را داشته است. اما در حال حاضر همه چیز غیر رسمی است و باید منتظر اعلامیه‌ی رسمی شرکت نینتندو باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا