Witcher 3

چندین بازی از جمله Witcher 3 از سرویس ایکس‌باکس گیم پس حذف خواهند شد

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، چندین بازی از جمله Witcher 3 و Bloodstained قرار است از سرویس ایکس‌باکس گیم پس پلتفرم‌های مختلف حذف شود.

در آینده نزدیک چندین بازی پرمخاطب در حال حذف از سرویس Xbox Game Pass هستند که می‌توان بین آن‌ها The Witcher 3: Wild Hunt و Bloodstained: Ritual of the Night مثال زد که در قسمت “Leaving շուտ” اپلیکیشن Xbox Game Pass به آن‌ها اشاره شده است.

بازی Witcher 3 از نسخه پی‌سی Xbox Game Pass حذف نخواهد شد، زیرا اصلاً برای آن در دسترس نبوده است. اما Bloodstained موجود است و قرار است که این بازی به زودی از سرویس گیم پس حذف شود. از دیگر بازی‌هایی که در این لیست وجود دارند می‌توان به Kona برای کنسول‌ها، Astrologaster برای پی‌سی و Alvastia Chronicles در هر دو پلتفرم اشاره کرد. در حال حاضر هیچ تاریخی برای حذف این بازی‌ها از Xbox Game Pass مشخص نشده است.

Witcher 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استودیو CD Projekt Red است که در هنگام انتشار بسیار مورد تحسین منتقدان و کاربران قرار گرفت و توانست جوایز متعددی را برنده شود، همچنین این بازی در ژانر RPG است که گیم‌پلی‌ای طولانی و در عین حال جذاب به همراه نقشه‌ای گسترده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، بنابراین اگر تا به‌حال آن را تجربه نکردید سریعاً اقدام کنید قبل از اینکه سرویس Game Pass را ترک کند. Bloodstained از طرفی یادآور آثار کلاسیک مجموعه‌ی کسلوانیا است و توسط کوجی ایگاراشی کارگردانی شده است. Bloodstained برای مشترکین سرویس گیم پس 20٪ تخفیف خورده در حالی که همچنان روی سرویس باقی مانده و قیمت آن به 32 دلار را کاهش یافته است.

Xbox Game Pass یک آرشیو چرخشی از بازی‌های مختلف است که با خرید اشتراک آن می‌توانید به‌صورت رایگان به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید. قیمت اشتراک عادی ایکس‌باکس گیم پس برای پی‌سی و کنسول‌ها ۱۰ دلار در ماه است. اما یک برنامه ترکیبی به نام Xbox Game Pass Ultimate با قیمت 15 دلار در هر ماه شامل آرشیو بازی‌های پی‌سی و کنسول‌ها و همچنین سرویس Cloud Gaming برای دستگاه‌های اندرویدی می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا