NBA 2K22

بازی NBA 2K22 در 19 شهریورماه عرضه خواهد شد

استودیو بازی‌سازی 2K Games با انتشار یک تریلر ناگهانی، به صورت رسمی از بازی NBA 2K22 به همراه کاور و تاریخه عرضه‌ی آن رونمایی کرد.

بسیاری از هواداران و منتقدان، پس از انتشار NBA 2K21 از این بازی ناامید شده و آن را یک شکست بزرگ برای استدیو 2K Games قلمداد می‌کردند؛ اما با انتشار نسخه‌های PS5 و Xbox Series X بسیاری از آن‌ها پس از مدت‌ها شانس مجددی به این مجموعه دادند. حال یک سال دیگر پیش روی ماست، این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده تا کم کم عناوین ورزشی سالانه رونمایی شوند. در همین حال به‌تازگی NBA 2K22 با انتشار یک تریلر به همراه کاور و تاریخ عرضه‌ی بازی رونمایی شد. شما می‌توانید تریلر مربوط به آن را در لینک یوتوب مشاهده کنید.

براساس اطلاعات موجود این بازی همانند سال گذشته شامل نسخه نسل هشتمی برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One، نینتندو سوییچ و PC با بر چسب قیمت 59.99 دلاری و نسخه‌ی نسل نهمی برای کنسول‌ها Xbox Series X/S ،PS5 با برچسب قیمت 69.99 دلاری خواهد بود. علاوه بر آن باندل بین‌نسلی این بازی که هر دو نسخه‌ی نسل هشتم و نسل نهم را شامل می‌شود نیز با قیمت 79.99 دلار عرضه خواهد شد. همچنین نسخه ویژه این بازی نیز با 99.99 دلار قیمت‌‌گذاری شده و همراه با هر دو نسخه و تعدادی جوایز ارائه می‌شود.

در رابطه با کاور این بازی باید بگویم، بازیکنی که امسال روی آن قرار دارد کسی نیست جز Luka Dončić ستاره‌ی این روزهای تیم Dallas Mavericks و لیگ بسکتبال NBA. روی کاور نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی نیز به مناسبت ۷۵امین سالگرد NBA شاهد حضور کریم عبدالجبار، دیرک نویتسکی و کوین دورانت هستیم. استودیو 2k Games همچنین برای اولین‌بار از یک زن روی کاور این بازی استفاده کرده است – Candace Parker از تیم Chicago Sky’s روی کاور نسخه‌ی 25th Anniversary Edition WNBA حضور خواهد داشت.

براساس برنامه‌ریزی 2K Games بازی NBA 2K22 قرار است در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریورماه) به بازار عرضه شود. علاقه‌مندان به این بازی نیز هم‌اکنون می‌توانند در وب‌سایت 2K اقدام به پیش خرید بازی کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا