بازی FIFA 22

باگ بازی FIFA 22 موجب کرش‌کردن کنسول‌های ایکس‌باکس شده است

به‌تازگی تعدادی از کاربران، باگی را در بازی FIFA 22 کشف کرده‌اند که آثار مخربی همچون کرش کردن کنسول‌های ایکس‌باکس را در پی دارد. بازی‌های Madden NFL 22 و NBA 2K22 نیز با همین مشکل روبه‌رو هستند.

گیمرهای پلتفرم ایکس‌باکس هنگام بازی FIFA 22 با باگ مخربی روبه‌رو شدند که باعث کرش کردن کنسول‌های آن‌ها شده است. هنگامی که ایکس‌باکس کرش می‌کنند کنسول خاموش شده و مجدداً راه‌اندازی می‌شود. در ادامه برای آن‌‌ها پس از روشن شدن دستگاه، اخطاری روی صفحه می‌آید که هشداری می‌دهد که مشکل به تهویه‌ی هوا مربوط می‌شود. حساب رسمی توییتری بخش پشتیبانی ایکس‌‎باکس با انتشار پستی نشان داد که از این ماجرا با خبر است و تیم آن‌ها به‌دنبال رفع آن می‌گردند. با این حال، برخی از گیمرها اعلام کردند که بازی‌های دیگری نظیر Madden NFL 22 و NBA 2K22 باعث خاموش شدن کنسول‌های آن‌ها شده است. در حال حاضر، مشخص نیست که مشکل مربوط‌به فیفا 22 همان مشکل دو بازی دیگر است یا خیر، اما به راحتی می‌توان فهمید که این امر باعث نگرانی بسیاری از بازیکنان شده است.

اخطاری که بازیکنان پس از کرش کردن کسنول خود با آن مواچه شده‌اند، بیان به آن‌ها توصیه‌ می‌کند که چگونه از وقوع مشکلات مربوط‌ به تهویه‌ی هوای کنسول جلوگیری کنند. اما گیمرها اظهار کرده‌اند که در زمان وقوع این مشکل، راه تهویه‌ی هوای ایکس‌باکس‌شان کاملاً باز بوده است و حتی هیچ شی‌ای در نزدیکی کنسول آن‌ّا قرار نگرفته بود. متأسفانه، هیچ راهی وجود ندارد که بدانید این مشکل چقدر رایج است یا اینکه بیشتر از بقیه روی کنسول‌های Xbox خاص اتفاق می‌افتد. این واقعیت که Xbox به طور مستقیم در توییتر به این موضوع پرداخته، نشان می‌دهد که بسیاری از بازیکنان با این اشکال روبرو شده‌اند، حداقل در FIFA 22، اما هیچ راهی برای اطلاع دقیق وجود ندارد.

به راحتی می‌توان فهمید که بسیاری از گیمرها از این اتفاق ناراضی هستند زیرا هیچ‌کس دوست ندارد برای کنسولش اتفاقی بیفتد، آن هم زمانی که مقصر خودش نیست و با یک باگ مواجه شده است. این واقعیت که ایکس‌باکس به طور مستقیم به این مشکل پرداخته است این نوید را می‌دهد مه بزودی این مشکل برطرف شود، اما نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم این مشکل به زودی حل شود و بازیکنان بتوانند بدون هیچ ترسی از خراب شدن کنسول‌هایشان، بیش از پیش از این بازی‌ها لذت ببرند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا