تبلیغات درون‌برنامه‌ای به بازی NBA 2K21 اضافه شد

در جدیدترین اخبار دنیای گیم بازی NBA 2K21 با داشتن قیمیت 70 دلاری برای پول‌سازی بیشتر دست به اضافه کردن تبلیغات درون‌برنامه‌ای اجباری زد.

پس از اعلام رسمی قیمت 70 دلاری بازی NBA 2K21 توسط شرکت 2K، حال به نظر می‌رسد این شرکت حتی با بازی 70 دلاری سود کافی دریافت نمی‌کند و تبلیغات درون‌برنامه‌ای اجباری که فاقد Skip شدن است را به این بازی اضافه کرده است. این بازی اکنون دارای تبلیغاتی است که بین مسابقات پخش می‌شود و نمی‌توانید از آن عبور کنید. این تبلیغات مربوط به Oculus Quest 2 است. همچنین در نسخه‌های PS4 ،Xbox One و PC این بازی نیزمشاهده شده‌اند.

این یک تاکتیک است که ما در بازی‌های رایگان به آن عادت کرده‌ایم. اما NBA 2K21 یک بازی 70 دلاری است. همچنین بسته به نوع نسخه‌ای که خریداری می‌کنید، قیمت آن تا 100 دلار هم بالا می‌رود.

ویدئو منتشر شده درباره این تبلیغات را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

این تبلیغات از ابتدا در این بازی وجود نداشت و 2K به تازگی تصمیم به اینکار گرفت که با واکنش‌های به شدت منفی از سمت گیمرها و منتقدان قرار گرفت. همانطور که می‌دانید این بازی در گذشته نیز نمرات بدی از طرف منتقدان و گیمرها دریافت کرده بود. امتیاز کاربران به این بازی 0.8 از 10 و از طرف منتقدان نیز نمره 68 از 100را دریافت که که می‌شود گفت برایاین مجموعه خیلی بد است.

سری NBA 2K قبلاً به دلیل تمرکز بر درآمدزایی فراتر از هزینه اولیه بازی مورد انتقاد قرار گرفته است. این تبلیغات احتمالاً باعث بدتر شدن اعتبار این مجموعه می‌شود. بازی UFC 4 ساخته شرکت EA، به همین شکل تبلیغات درون‌برنامه‌ای به بازی اضافه کرد که سپس به زودی حذف شد.

بازی NBA 2K21 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌شخصی، استیدیا و نینتندو سوییچ در دسترس است. نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و ای‌باکس سری ایکس آن همزمان با انتشار کنسول‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

همچنین بخوانید:

منبع: gamespot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا