Horizon Forbidden West

تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West گرافیک جذاب و گیم‌پلی را نشان می‌دهد

استودیو بازی‌سازی Guerilla Games با انتشار تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West، گیم‌پلی و گرافیک جذاب بازی را به نمایش می‌گذارد.

سر انجام انتظارها به پایان رسید. استودیو بازی‌سازی گوریلا گیمز با رونمایی از تریلر گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West در جریان رویداد State of Play توانست حسابی کاربران پلی‌استیشن را هیجان‌زده کند. آ‌ن‌ها با انتشار یک تریلر 19 دقیقه‌ای که در PlayStation 5 گرفته‌اند، جزئیات زیادی از بازی را به نمایش گذاشتند، از جلوه‌های بصری و گرافیک جذاب بازی گرفته، تا گیم‌پلی و مبارزات هیجان‌انگیز بازی Horizon Forbidden West. همچنین بازی هورایزن فوربیدن وست به‌صورت انحصاری روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 تقدیم گیمرها می‌شود. استودیو گوریلا گیمز هم گفت که در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید تریلر بازی را در اینجا مشاهده کنید.

در تریلر گیم‌پلی بازی، Aloy به دنبال Erend که یکی از شخصیت‌های قسمت اول بازی است، Erend در معرض خطر اسیر شدن توسط Raiders سوار بر Clawstriders قرار دارد، که اساساً سرعت‌دهنده‌های رباتیک هستند. Aloy از جنگل‌ها و سواحل سرسبز دنیای بازی عبور می‌کند و حتی هنگامی که با دشمنان می‌جنگد و محیط را پشت سر می‌گذارد مدتی را به شنا اختصاص می‌دهد. در این مرحله احتمالاً نیاز به گفتن ندارد، اما بازی فوق العاده زیبا و پویا است.

به مانند گذشته تیرکمان هنوز یکی از سلاح‌های اصلی Aloy است، اما حالت‌های مبارزات بازی چندین مرحله ارتقا یافته از جمله نیزه آن که اکنون کاربرد بیشتری در مبارزات دارد و انیمیشن‌های بهتری برای آن قرار داده شده است که الکتریسیته را نیز از طریق آن نیزه هدایت می‌کند. Aloy همچنین یک گلایدر برای پریدن از ارتفاع در اختیار دارد و درست مانند آنچه در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild وجود دارد. توسعه‌دهندگان قول دادند که در آینده بروزرسانی‌های بیشتری در مورد سلاح‌ها برای بازی منتشر کند. با توجه به تریلر می‌دانیم که Horizon Forbidden West دایناسورهای روباتیک متفاوت و خطرناک‌تری نسبت به بازی نخست دارد که Aloy برای نابود کردن آن‌ها کار سختی را پیش‌رو دارد. همچنین به دلیل قابلیت‌های جذاب کنترلرهای دوال‌سنس، بازیکنان ارتباط بهتری با تیرکمان او خواهند داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا