Starfield

تریلر بازی Starfield در E3 2021 تاریخ انتشار را مشخص کرد

شرکت بتسدا در کنفرانس ایکس‌باکس در E3 2021 بلاخره به صورت رسمی با نمایش یک تریلر تاریخ انتشار Starfield، انحصاری جدید ایکس‌باکس را اعلام کرد.

پیش از E3 2021 بازی Starfield مانند یک معما پررمز و راز و پیچیده بود، اما بتسدا سرانجام بتسدا در جریان کنفرانس ایکس‌باکس با پخش یک تریلر از این بازی رونمای کرد، همچنین تاریخ انتشار بازی را نیز اعلام کرد. از زمان معرفی این IP آن در سال 2018، تاکنون اطلاعات اندکی درباره آن منتشر شده بود، اما در جریان رویداد E3 2021 اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده است. تریلر دو دقیقه‌ای منتشر شده از بازی را در اینجا ببنید.

بتسدا جشن همیشگی BethesdaLand خود را برای سال 2021 برگزار کرد تا با Xbox همکاری کند. پس از اینکه خرید ZeniMax، شرکت مادر Bethesda و سایر استودیوهای توسعه‌دهنده، توسط مایکروسافت در اوایل سال جاری رسمی شد این دو شرکت با هم ادغام شدند تا سال پیش رو را با هم جشن بگیرند. چه راهی بهتر از این که از Starfield را رونمایی کنند.

Starfield به طور رسمی سال آینده برای پلیرهای پی‌سی، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در 11 نوامبر 2022 (۲۰ آبان سال ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. شرکت بتسدا فعلا به نمایش یک ویدیو جدید ۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه‌ای از بازی Starfield بسنده کرده است و باید دید چه زمانی سراغ نمایش گیم‌پلی آن می‌رود. بازی Starfield در آینده‌ای دور جریان دارد و به‌گفته‌ی تاد هاوارد به مسائلی همچون امید و رمز و رازهای خاص انسان می‌پردازد. تاد هاوارد همچنین اظهار داشت که مدت بسیاز زیادی بود که آرزو ساخت استارفیلد را داشت. هنوز زمان زیادی تا انتشار استارفیلد باقی‌مانده است و قطعاً بتسدا اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد کرد، در صورت انتشار اطلاعات جدید آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا