Watch Dogs: Legion

تریلر جدید Watch Dogs: Legion لندن را با فناوری Ray Tracing نمایش می‌دهد

کمپانی یوبیسافت تریلری جدید از بازی Watch Dogs: Legion رونمیایی کرد که شهر لندن را با استفاده از فناوری Ray Tracing به نمایش میگذارد.

فناوری Ray Tracing ممکن است در آینده به نقطه‌ی قوت بازی Watch Dogs: Legion تبدیل شود؛ اما در حال حاضر فناوری NVIDIA RTX با نورپردازی و بازتاب روشنایی محیطی زیبا و طبیعی‌تر را به نمایش می‌گذارد و به عنوان پاپ Open World به Ray Tracing کمک می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود نورپردازی‌های بازی به واقعیت نزدیک تر ومحیطی زیبا‌ و پویاتر را شاهد باشیم.

آنچه که مشخص شده در تریلر بازی Watch Dogs: Legion نورپردازی زیبا و چشمگیری است که مخاطب را به خوبی جذب و شیفته شهر لندن میکند تا تجربۀ کامل‌تری از این بازی Open World داشته باشد. قدرت تکنولوژی Ray Tracing را می‌توان در چراغ‌های نئونی داخل شهر و همچنین سایه‌زنی و زیبایی سازه‌هایی مثل مجسمه‌ها، پل‌ها و ساختمان‌های شهر دانست.همچنین میتوانید انعکاس نور بر روی زمین‌های خیس و حفره‌های پر از آب مشاهده کرد. آنچه که پیداست فناوری Ray Tracing گامی بزرگ در پیشرفت گرافیکی و زیبایی بصری بازی‌هاست و میتواند آن‌ را یک مرحله به سمت جلو ببرد.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان ماه) برای پلتفرم های PC، پلی‎استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه‌ی PS5 و Xbox Series X آن نیز کمی پس از پخش این دو کنسول منتشر می‌شوند. همچنین این بازی از رزولوشن 4K نیز پشتیبانی می‌کند.

تریلر جدید بازی Watch Dogs: Legion را می‌توانید در این لینک تماشا کنید.

همچنین بخوانید:

قابلیت Backwards Compatibility پلی استیشن ‌‌‌5 فقط شامل PS4 می‌ شود

اپیک گمیز در اولین جدال با اپل پیروز شد؛ آنریل انجین برای فورتنایت مسدود نمی‌شود

بازی‌های انحصاریPS5 با سرعت بیشتری در مرحله عرضه قرار می‌گیرند

منبع:gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا