خرید‌های درون برنامه‌ای

خرید‌های درون‌برنامه‌ای بخش چندنفرهCyberpunk 2077 رضایت‌بخش خواهد بود

درآمدزایی ناشران بازی از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای در این نسل به یک امر طبیعی و فراگیر تبدیل شده است. درحالیکه بیشتر ناشران از این روش در بازی‌های جدید خود استفاده می‌کنند، ناشرانی مثل CD Projekt Red وجود دارند که از انجام این عمل خودداری کرده و بسیار مورد تحسین کاربران قرار گرفته‌اند.

در آینده جزئیات بسته‌های الحاقی و محتوای گسترش‌دهنده بازی Cyberpunk 2077 مشخص خواهد شد. اما علاوه بر بخش انفرادی این بازی، بخش مهم دیگری به نام Multiplayer وجود دارد که باید به آن پرداخته شود. از ویژگی‌های بخش مولتی‌پلیر خرید‌های درون‌برنامه‌ای است که به CD Projekt Red این فرصت را می‌دهد تا از این طریق درآمدزایی کند.

با توجه به صحبت‌های آدام کیسینسکی که در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران اعلام کرد بخش مولتی‌پلیر بازی Cyberpunk 2077 شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای است. اما به کاربران اطمینان داد که این خریدهای درون برنامه‌ای حجم بالا و ناعادلانه‌ای نخواهد داشت و به روشی طراحی می‌شود که موجب رضایت آن‌ها خواهد شد.

خرید‌های درون برنامه‌ای

در ادامه صحبت‌های کیسینسکی« ما نسبت به هواداران خود عادل هستیم و با همه‌ی آن‌ها منصفانه برخورد می‌کنیم. خریدهای درون‌برنامه‌ای ما به گونه‌ای طراحی شده که کاربران را راضی کند و باعث خوشحالی آن‌ها شود یعنی مبالغی که کاربران پرداخت می‌کنند ارزش محتوایی که دریافت می‌کنند را دارد. من نمی‌خواهم بدبین باشم و چیزی را از هواداران پنهان کنم. این مورد باعث ایجاد حس ارزش برای محصول می‌شود.»

« تلاش ما در این جهت است که همانند بخش تک نفره در مولتی پلیر نیز رضایت کامل گیمرها را داشته باشیم به طوری که از خریدهای درون‌برنامه‌ای خود احساس رضایت کنند زیرا بستر بسیار مناسبی برای عرضه محصولات است. اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که خریدها غیرمعقول و ناعادلانه‌ نخواهد بود. این هدف ما برای بازی Cyberpunk 2077 است.»

درآمدزایی همیشه مسئله‌ی مهمی برای ناشران بوده است و در ادامه دادن روند موفقیت آن‌ها نقش اساسی دارد. اما اغلب شاهد این هستیم که سازندگان و ناشران توانایی برقرای تعادل در بخش خریدهای درون‌برنامه‌ای را ندارند. امیدوار هستیم CD Projekt Red بتواند این توازن را برقرار کند تا بتواند نظر کاربران را در بخش مولتی‌پلیر جذب کند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر ( 29 آبان ) برای پلتفرم PS4 ، Xbox One و PC عرضه می‌شود و نسخه Stadia با کمی فاصله نسبت به مرحله اول عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید:

تبلیغات درون برنامه‌ای EA Sports UFC 4 موجب نارضایتی کاربران شده است

اپیک گیمز از دادگاه خواست تا مجوز بازگشت فورتنایت به اپ‌استور را صادر کند

بیش از 121میلیون دلار برای تولید بازی Cyberpunk 2077 هزینه شد

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا