مرورگر Edge

مرورگر Edge ایکس‌باکس پس از آپدیت بهبود زیادی داشته است

آپدیت جدید ماه سپتامبر (مهرماه) کنسول‌‌های ایکس‌باکس تأثیر بسیاری روی مرورگر Edge این دستگاه داشته و موجب پیشرفت چشمگیر آن‌ها شده است.

مرورگر Edge مایکروسافت برای Xbox با بروزرسانی ماه سپتامبر پیشرفت‌های چشمگیری کرده است. آپدیت جدید ایکس‌باکس تعدادی تغییرات کوچک و بزرگ در این مرورگر ایجاد کرده است که آن را قدرتمندتر از قبل می‌کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات آن امکان استفاده از موس و کیبورد برای جست‌وجو آسان‌تر روی کنسول‌های ایکس‌باکس است. تازه امکان اجرای بازی‌های سرویس‌های گیمینگ استریم‌محور همچون Google Stadia نیز برای کاربر روی این نسخه از مرورگر وجود دارد. این موارد علاوه‌بر پیشرفت‌های کلی است که Edge مبتنی بر Chromium از نظر سرعت و عملکرد دریافت کرده است.

با این حال، تغییرات دیگری در آن نیز به وجود آمده است که مشکلاتی را به وجود آورده و کاربران باید با آن‌ها کنار بیایند. در این لحظه امکان استفاده از Extensionها روی مرورگر اینترنت Microsoft Edge کنسول‌های ایکس‌باکس وجود ندارد. بنابراین اگر موقع وب‌گردی با این دستگاه‌ها به‌دنبال تماشای ویدیوهای مختلف در سایت‌های متفاوت هستید، شاید گاهی به مشکل بخورید. البته اینها مشکلات کوچکی هستند و بروزرسانی ماه سپتامبر برای Xbox قطعاً در حال حاضر شروع خوبی برای پیشرفت بیشتر این مرورگر و درنهایت کنسول ایکس‌باکس است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا