نتفلیکس

نتفلیکس وارد صنعت بازی‌های ویدیوئی خواهد شد

گزارشی که در بهار امسال توسط The Information منتشر شد، مشخص می‌کند نتفلیکس به دنبال یک مدیر اجرایی برای تمرکز در صنعت گیم و ایجاد سرویس‌های اشتراکی‌ای نظیر اپل Arcade و Game Pass می‌‌باشد. حال بلومبرگ گزارش داده است که این غول دنیای سرگرمی در نخستین گام مایک وردو را به عنوان معاون بخش توسعه بازی‌های ویدیوئی خود انتخاب کرده است. موضوعی که سخنگوی نتفلیکس در بیانیه‌ای به رسانه ورج آنرا تائید کرد.

به گزارش بلومبرگ، نتفلیکس می‌تواند بازی‌ها را در کنار سایر محتوای جریانی خود ارائه دهد و تنها می‌بایست یک دسته‌بندی جدید برای آنها مشخص کند، بدون اینکه لازم باشد هزینه‌ جداگانه‌ای به منظور ایجاد یک بستر رسانه جاری صرف کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد “در سال آینده” رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. وردو یک مدیر باتجربه است که سابقه فعالیت در شرکت‌ توسعه‌دهنده بازی‌های موبایلی Zynga و بخش توسعه موبایل الکترونیک آرتز (EA Mobile) را دارا می‌باشد. اخیراً نیز در فیسبوک وظیفه توسعه بازی‌ها به منظور اجرای در هدست واقعیت مجازی Oculus را بر عهده داشت.

گریگوری جی پیترز، مدیر ارشد تولید نتفلیکس، در آخرین مصاحبه خود در فروردین‌ماه بیان کرده بود:

تجارت ما [در نتفلیکس] ایجاد جهان‌هایی عمیق و شگفت‌انگیز و شخصیت‌هایی گیرا برای مردمی است که آنها را دوست دارند. مردم می‌خواهند خوشان را عمیق‌تر در داستان‌ها غرق کنند و شخصیت‌ها را هرچه بهتر و بیشتر بشناسند و گذشته و هر چیز مرتبط با آنها را بدانند. بنابراین ما در تلاش به منظور ایجاد روش‌هایی جدید برای افزایش این نقاط اتصال هستیم و می‌توانیم این مشتاقان را بیشتر [در جهانی که می‌سازیم] غرق کنیم.

و مطمئناً بازی‌ها یکی از اجزای جالب‌توجه آن می‌باشند … . همچنین هیچ تردیدی نیست که بازی‌ها گونه مهمی از سرگرمی و یکی از روش‌های تأثیرگذار به منظور بهبود تجربه طرفداران به حساب می‌آیند. بنابراین ما ادامه خواهیم داد و در ادامه کار به یادگیری و کشف روش‌های جدید خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا