بازی FIFA 22

نمرات بازی FIFA 22 از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی FIFA 22 از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این شبیه‌ساز فوتبال توانست بازخوردهای مثبتی از جانب منتقدان دریافت کند که خبر از یک بازی فوتبالی سرگرم کننده می‌دهد.

فیفا 22 یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال است که توسط الکترونیک آرتس به عنوان نسخه 2022 از این مجموعه منتشر شد. این 29مین نسخه در مجموعه بازی‌های فیفا به‌شمار می‌رود که در تاریخ 1 اکتبر 2021 (9 مهرماه) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استادیا، پلی‌استیشن 5، اکس‌باکس سری اکس، ایکس‌باکس سری اس و نینتندو سوئیچ منتشر شده است. FIFA 22 یک بازی انقلابی در این مجموعه محسوب می‌شود و تغییرات زیادی در گیم‌پلی داشته است برای مثال سرعت بازی نسبت به سری قبل کاهش یافته و دریبل زدن در آن سخت‌تر شده است. هوش مصنوعی مدافعان قوی‌تر شده و این بدان معنا است که کار را برای مهاجمان حریف دشوارتر خواهد شد. همچنین دروازبان‌ها قوی‌تر شده‌اند و بسیاری از توپ‌هایی که در نسخه‌ی قبلی به راحتی تبدیل به گل می‌شد اکنون توسط دروازبان‌ها گرفته می‌شود. در مجموع اینکه بازی بیشتر به سمت کار تیمی و تاکتیک رفته و شما برای رسیدن به گل دیگر نمی‌توانید به راحتی چند نفر را دریبل کرده و گل بزنید. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود در بخش کریر فیفا 22، یک باشگاه فوتبال را در لیگ مد نظرشان با نامی که خودشان انتخاب کرده‌اند، به‌همراه یک استادیم خصوصی تأسیس کنند. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را مشاهده کنید.

God is a Geek:90

FIFA 22 دارای تغییرات بزرگی در هر بخش از گیم‌پلی است که باعث می‌شود که باعث شده فیفای امسال بهترین نسخه‌ای باشد که تا به امروز دیده شده است.

Hobby Consolas:81

به‌عنوان یک بازی فوتبال، FIFA 22 یک محصول پیوسته است. در جریان بازی آن‌چنان مورد انقلابی و غیرقابل انتظار را نمی‌بینید که شما را شگفت‌زده کند، اما به‌واسطه‌ی پشتوانه این مجموعه و نسخه‌های قبلی، شاهد موارد خوبی هستیم.

Push Square:80

در بازی FIFA 22 حس‌وحال یک فوتبال واقعی را تجربه می‌کنید که بهترین چیز ممکن برای این بازی است. پیشرفت‌ چشمگیر در جایگیری بازیکنان، فیزیک توپ و انیمیشن‌ها بازی باعث شده تا شاهد یک بازی رضایت‌بخش را باشیم. تغییرات چشم‌گیری روی بخش کریر رخ نداده، اما حالت ساخت یک باشگاه شخصی بسیار سرگرم‌کننده است و تغییراتی که روی Player Careers انجام شده، دیر از انتظار است. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همچنان بخش اصلی آلتیمیت تیم را تشکیل می‌دهند و نظرات حول این موضوع شخصی است، اما آنقدر محتوا وجود دارد که ساعت‌ها وقت خود را بدون دیدن حتی یک عدد لوت باکس صرف بازی کردن و سرگرم شدن کنید.

IGN:70

پرداخت‌های دورن‌برنامه‌ای هنوز سهم بسیار بزرگی در جریان آلتیمت تیم FIFA دارد، اما تغییرات تکراری وکم در کنار قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل نهم با هم ترکیب شده و باعث می‌شود FIFA 22 بدون نیاز داشتن به تغییرات انقلابی، به یک آپگرید ارزشمند تبدیل شود.

XGN:60

FIFA 22 عناصر جدید زیادی را در نسل نهم ارائه می‌دهد. گیم پلی سرانجام در جهت مشخصی پیش رفته و در واقعیت یک فیفای تکراری را ارائه می‌دهد. اگرچه در گیم‌پلی بازی هنوز مشکلات و باگ‌های زیادی وجود دارد. بخش کریر این بازی به دلیل باگ‌های زیادش تقریباً غیرقابل بازی است. همچنین Ultimate Team نیز هنوز یک قسمت برای درآمدزایی بیشتر از بازی است، گرچه یک سری بهبودهایی نیز داشته، اما همچنان ناامید کننده به نظر می‌رسد.

میانگین نمرات بازی FIFA 22 از دید سایت‌های معتبر دنیا در هم در متاکریتیک و هم در اوپن‌کریتیک برابر 78 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا