پلی‌استیشن 5

پلی‌استیشن 5 از الگوریتم Machine Learning پشتیبانی می‌کند

استودیو بازی‌سازی Insomniac Games سازنده‌ی Spider-Man: Miles Morales توضیحاتی درمورد چگونگی استفاده پلی‌استیشن 5 از یادگیری ماشین (Machine Learning) و ارتقا‌ی توانایی به کمک هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

این نظرات از طریق Josh DiCarlo در طی یک سری توییت درباره عملکرد PS5 و کار آن در مورد ساخت بازی Spider-Man: Miles Morales ، از طریق Insomniac Games ارائه شده است. جاش دیکارلو فاش کرد که نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این بازی به طور کامل مبتنی بر فناوری Machine Learning است. قابلیتی که به‌صورت کامل در سخت‌افزار واحد پردازش گرافیکی پلی‌استیشن 5 قرار دارد.

جاش دیکارلو درباره Machine Learning پلی‌استیشن 5 در توییت جدید خود می‌گوید:

مطمئن نیستم که فعلا چه‌قدر اجازه‌ی توضیح قابلیت‌های دستگاه و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت بازی را دارم. اما تمامی تغییرشکل‌های عضلات بدن مایلز و برخی از لباس‌های خاص مرد عنکبوتی در نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این بازی، کاملاً نتیجه‌ی استفاده از ماشین لرنینگ به‌صورت لحظه‌ای روی سخت‌افزار PS5 هستند. هیچ‌گونه ‌Blend Shapes، ازبین‌بردن سطح جسم به‌صورت دستی یا ساختار چندلایه‌ای در کار نیست که بخواهد به شکل معمول نقش دفورمر را داشته باشد.

پس تا اینجا فهمیدیم که نه‌تنها شایعات پیرامون پشتیبانی نکردن پلی‌استیشن 5 از Machine Learning صحت نداشته است بلکه دیکارلو می‌گوید که اینسامنیاک گیمز تازه در حال استفاده از سطحی‌ترین قابلیت‌های کنسول سونی شده است و در آینده کارهای بسیار بیشتری با آن انجام می‌دهد. بنابراین افزایش کیفیت و جزئیات تصویری در نسخه‌ی PS5 بازی Spider-Man: Miles Morales کاملاً توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود.

استودیو Insomniac Games با انتشار نسخه بازسازی شده Marvel’s Spider-Man برای PS5، همچنین ساخت و انتشار آپدیت‌های مختلف بازی Spider-Man: Miles Morales برای کنسول‌های PS5 و PS4، بسیار سخت مشغول کار بوده و هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart است و آن را در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا