بخش داستانی Call of Duty: Vanguard

گیم‌پلی بخش داستانی Call of Duty: Vanguard در گیمزکام 2021 به نمایش گذاشته شد

به‌تازگی در جریان گیمزکام 2021، گیم‌پلی بخش داستانی Call of Duty: Vanguard با محوریت کارکترهای این بازی به نمایش گذاشته شد.

اکتیویژن هفته‌ی گذشته بازی Call of Duty: Vanguard را با برگزاری یک رویداد زنده در Warzone به صورت رسمی با انتشار یک تریلر رونمایی کرد، داستان این بازی در دوران جنگ جهانی دوم در جریان است و اکتیویژن تصمیم گرفت تا گیم‌پلی بخش داستانی را در جریان گیمزکام 2021 منتشر کند. آن‌ها یک تریلر 10 دقیقه‌ای از بخش داستانی Call of Duty: Vanguard را با محوریت کارکتر جدید این بازی یعنی شخصیت پالینا یکی مرگبارترین تیراندازان روسی در جنگ جهانی دوم با حضور لارا بیلی منتشر کردند که گیم‌پلی بازی را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

در ویدیوی گیم‌پلی، پالینا را مشاهده می‌کنیم که به طور مخفیانه از اردوگاه دشمن عبور کرده و با چاقو یکی از افراد دشمن می‌کشد و سپس شاتگان او را گرفته و شروع به کشتن بقیه‌ی دشمنان می‌کند. در بخش دیگری پالبنا مهارت خود در تیراندازی با اسنایپ را به رخ می‌کشد و بعد از عبور از افراد دشمن وارد یک خیابان شده که تعدادی تانک در حال گذر از آنجا هستند، او به صورت مخفیانه از بین تانک‌ها عبور کرده و وارد ساختمانی دیگر می‌شود و در آنجا هم به صورت مخفیانه و با استفاده از تفنگ شروع به کشتن افراد دشمن می‌کند، اما در آخر توسط برخورد قندان تفنگ به صورتش از پا در می‌آید. سپس در اوردوگاه چشم باز می‌کند و چندی بعد اوردوگاه توسط دشمنان مورد حجوم قرار می‌گیرد و در یک سکانس به سبک Uncharted، پالینا از ساختمان که اطراف او در حال خراب شدن است بالا می‌رود، بعد آن ویدیو با نمایش یک کات‌سین به پایان می‌رسد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان ماه) برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی (ازطریق بتل‌نت)، عرضه خواهد شد. نسخه آلفای بازی Call of Duty: Vanguard از ساعت 22:30 دقیقه جمعه همین هفته یعنی 5 شهریور 1400 برای کاربران پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت و دارندگان این کنسول‌ها می‌توانند بخش Champion Hill این بازی را به مدت 3 روز تجربه کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا