Crysis

ریمستر سه‌گانه بازی Crysis با انتشار تریلر رونمایی شد

شرکت کرایتک پس از انتشار ریمستر نسخه‌ی اول بازی کرایسیس اکنون با انتشار تریلر جدید از ریمستر سه‌گانه این بازی با عنوان Crysis Remastered Trilogy رونمایی کرد.

با اعلام شرکت کرایتک بازی Crysis Remastered Trilogy در پاییز امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس می‌توانند با قابلیت بکوارد کامپتیبیلیتی آن را تجربه کنند. ریمستر سه‌گانه کرایسیس به جز ریمستر نسخه‌ی اول شامل بازی‌های Crysis 2 Remastered و بازی Crysis 3 Remastered هم می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هرکدام از این سه ریمستر را به شکل جداگانه هم خریداری کنند و مجبور به خرید ریمستر سه‌گانه به‌صورت یک‌جا نیستند. شما می‌توانید تریلر رونمایی از ریمستر این سه‌گانه را در اینجا ببینید.

شرکت کرایتک در یک خبرنامه مطبوعاتی می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم این بازی‌های نمادین Crysis در یک پکیج کامل ریمستر شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گرافیک و حالت‌های بصری هر بازی در سیستم عامل‌های امروزی بهبود یافته است و بهترین تجربه Crysis را هم برای علاقه‌مندان قدیمی به این بازی و هم برای کاربران جدید آن ارائه می‌دهد.»

Crysis Remastered

  • در حالی که مهاجمان بیگانه بر فراز زنجیره‌ای از جزایر کره شمالی در حال حمله هستند، یک ماموریت ساده نجات به یک جنگ همه جانبه تبدیل می‌شود. شما به عنوان یک سرباز فوق‌العاده ماهر بازی می‌کنید و مجهز به یک Nanosuit قدرتمند هستید که به شما توانایی‌های مانند Speed ​​،Strength ،Armour و Cloaking می‌دهد. همچنین این بازی دارای سلاح‌های متنوعی است که می‌توانید با کمک آن‌ها دشمنان خود را از بین ببرید.

Crysis 2 Remastered

  • بیگانگان به دنیای ویران شده توسط بلایای آب و هوایی بازگشتند. همانطور که مهاجمان حمله‌ای به نیویورک را آغاز می‌کنند که نابودی کامل بشریت را تهدید می‌کند، فقط شما از این فنآوری برخوردار هستید که بتوانید این جنگ را هدایت کنید. مجهز به Nanosuit 2.0 بروز شده هستید و لباس و سلاح‌های خود را در می‌توانید شخصی‌سازی کنید و توانایی‌های قدرتمند خود را در نبرد برای بقای بشریت آزاد کنید.

Crysis 3 Remastered

  • شهر نیویورک به یک جنگل بارانی پراکنده تبدیل شده است که توسط یک نانودوم غول پیکر پناه گرفته است. شما باید از طریق هفت منطقه مشخص علیه نیروهای انسانی و بیگانه بجنگد. شما می‌توانید برای رسیدن به اهداف خود با استفاده از فنآوری برتر Nanosuit، به‌صورت مخفی‌کاری ویا با به خاک و خون کشیدن آن‌ها به جنگ دشمنان بروید همچنین شما دارای یک کمان کشنده Predator هستید که به شما در انجام مأموریت‌های مختلف کمک می‌کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا